Archive for the tag 'Загреб'

мар. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00 часа, така че не бързахме много сутринта. Станахме, събрахме всичкия багаж, закуска на летището и хванахме един от многобройните рейсове към […]

сеп. 24 2015

Загреб и Любляна (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 2 част)

Днес Елена ще ни разкаже за Загреб и Любляна – част от тазгодишното ѝ пътуване из Европа тази година, и с чийто изводи и съвети се запознахме предишния път. Приятно четене: Пътуване из Европа с кола, 2015 втора част Загреб – дъжд, дъжд и … мокри спомени Тъй като „моите хора“ и най-вече съпругът ми […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]

май 31 2012

Загреб при дъжд

Днес ще идем до близката Хърватия. Девора ще ни води до Загреб по един красив начин. Приятно четене: Загреб при дъжд И ние, както повечето хора, на които им писнаха студовете и лошото време, искахме да се порадваме малко на нещо зеленичко, свежичко и ново. Затова и заминахме за Хърватска, където се бяхме наканили да […]