Archive for the tag 'забележителности Пекин'

февр. 05 2007

Моят Китай – част втора

Продължение от част първа на Моят Китай Моят Китай — част втора На 10 минути път с кола от Heaven Temple се намиpа Перления пазар, но това го научавам едва когато решaваме да отидем до него. Липсата на адекватна езикова комуникация ни прави „весели туристи“, които по най-куриозен начин се чувстват сигурни с парче карта от Пекин с действителни улици и посоки и-и-и-и с китайски надписи. Коприненият пазар е на около 40 минути път с кола от Heaven Temple. […]

ян. 29 2007

Моят Китай

от Маргарита Велчева Едно пътуване до Китай, за което предварително ще направя уговорка, да не бъде ползвано като „указател“ за каквото и да е. При мене е така — никога не съм имала познания по география — казвам го с чувство на лек срам (за по-големи чувства се искат по-големи предполагаеми познания и усет за „географски потенциал“ какъвто аз НЯМАМ…та как да си увелича чувството за срамонезнание, когато ми е ограничен…лимитиран хоризонта на познанията). Та ето — с този безотговорен географски мозъчен багаж ми се налага да пътувам често — […]