Archive for the tag 'Жабляк'

дек. 10 2015

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено, звучи банално и клиширано. Но колкото и клишета да изпиша по темата, тя пак ще си е актуална! Не мога да […]

ное. 18 2013

Езера, ветрове и приятели (5): През Дурмитор: Жабляк, Черно езеро и река Тара

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания. В третата част влязохме в Черна гора, а за последно тръгнахме към Острог и Пивското езеро, за да спрем в планината Дурмитор. Днес през Дурмитор ще минем към Жабляк, Черното езеро към каньона на река Тара Приятно четене: […]

окт. 12 2011

Нежността на Хърватия и колоритът на Черна гора (3): От Хвар през Дубровник към Дурмитор и река Тара

Днес завършваме мотоциклетната обиколка на Западните Балкани заедно с Петя. Започнахме от Дунава и  през Белград стигнахме Плитвишките езера.  Миналия път минахме от Задар към Трогир, Сплит и Макарска в Хърватия, а днес поемаме от остров Хвар през Дубровник към каньона на река Тара. Приятно четене: Приказката продължава – приказка без край… или нежността на […]