Archive for the tag 'Ереван'

авг. 07 2017

С Голф из Кавказ (2): Армения: Ереван и Норатус

Тази седмица отново сме в Армения – този път заедно с Иван. Неговото пътуване започна с Турция към Грузия, а днес сме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Приятно четене: Ереван и Норатус (Армения) част на първа на С Голф из Кавказ Бавно, но славно стигнахме граничния пункт. Други коли там нямаше… както се […]

авг. 06 2017

Армения и Грузия с Дачия (3): Ереван и Ечмиадзин, Армения

Продължавме пътуване към Армения и Грузия, заедно с Драган. Първия ден минахме 2 000 км за 1 ден през Турция, после прекосихме Грузия, а днес сме в Ереван и Ечмиадзин. Приятно четене: Ереван и Ечмиадзин Армения част трета на Армения и Грузия с Дачия На следващата сутрин (03.05.2014, събота) реших да оползотворя времето, в което […]

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

сеп. 10 2014

Армения (1): Към манастира Гегхард, през Ереван и Гарни

Започваме едно пътуване из Армения заедно с Цветан. В първата част от Ереван ще стигнем до манастира Гегхард. Приятно четене: Армения част първа През Ереван и Гарни към манастира Гегхард Чук, чук! Доброе утро в Армении! Барее луеес Хайястани! – ни събуди гласът на проводницата (кондукторката) във влака Тбилиси – Ереван. Измъкнах се […]