Archive for the tag 'Ереван'

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

сеп. 10 2014

Армения (1): Към манастира Гегхард, през Ереван и Гарни

Започваме едно пътуване из Армения заедно с Цветан. В първата част от Ереван ще стигнем до манастира Гегхард. Приятно четене: Армения част първа През Ереван и Гарни към манастира Гегхард Чук, чук! Доброе утро в Армении! Барее луеес Хайястани! – ни събуди гласът на проводницата (кондукторката) във влака Тбилиси – Ереван. Измъкнах се […]

Дек. 04 2013

Из Армения с Опел (2): Крепостта Амберд, планината Арагац, езерото Кари лич и столицата Ереван

Продължаваме с обиколката на Валентин из Армения. В началото минахме от долината Дебед до Гюмри, днес на ред са крепостта Амберд, планината Арагац, езерото Кари лич и столицата Ереван. Приятно четене: Из Армения с Опел част втора Крепостта Амберд, планината Арагац, езерото Кари лич и столицата Ереван Крепостта Амберд Старинната крепост Амберд е най-добрия пример […]