Archive for the tag 'Елхово'

май 15 2015

Черно море и Странджа по празниците

Съвсем наскоро Тони си купи нова кола, а днес ще ни разкаже за първото ѝ по-сериозно излизане извън София – по повод празниците в началото на май, ще пообиколим южната част на родното Черно море. Приятно четене: Черно море и Странджа по празниците Първо пътешествие с Дачия Докер Дойде време за първото ни пътешествие с […]

Ное. 27 2009

Спускане по река Марица

Днес реших да не катерим планини и да не с юркаме надалеч: ще си направим едно спускане с лодки по река Маривца. Капитан ще бъде Димитър. Приятно четене:

Около изборите организирахме спускане с каяци по Марица. Това беше първият ми воден поход с 60 участници — невъобразимо стълпотворение от народ, натоварен на 22 каяка и 2 рафта. Добре че, въпреки сезона, Марица си е доста широка река, та успя да поеме целия калабалък.
Стартът беше даден от левия бряг на реката при Симеоновград. Пристигнах на мястото на лагера в четвъртък надвечер, след като малко преди обяд тръгнах от Каварна в посока Бургас, а от там по безлюдното шосе към Елхово.
Бивакът беше опънат върху песъчлив бряг и още от това място реката обещаваше да бъде много интересна.

На другия ден, когато спуснахме лодките на вода, се оказа, че освен широка, реката има и доста бързо течение. Добавяме към тези характеристики и наличието на множество прагове и бързеи, за да стане ясно, че Марица е една не само красива, но и доста технична река.