Етикети: екскурзия

Дворец Розенборг и около него, Копенхаген 4

Копенхаген и пътят към Осло (2 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, днес продължавам с датската столица и ще тръгнем към Осло. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част втора Ден четвърти – 01. 07...

Дубай 8

Пътуване до Дубай и Абу Даби – организация

След като прочетохме разказа на Зорница за пътуване ѝ до Дубай и Абу Даби (пълният списък с линкове – в края на настоящата Организация), е време да разберем и за организацията на това пътуване....

Джамията Sheikh Zayed Grand Mosque, Абу Даби 1

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу...

Аквапарк, Дубай 3

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (3): Палм Джумейра и делфините

Зорница завършва днес обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, после бяхме на сафари в пустинята и посетихме Стария Дубай. А днес ще посетим изкуствения остров-палма Плам Джумейра и … ще...

Сафари в пустинята, Дубай 26

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (2): Сафари в пустинята и Стария Дубай

Продължаваме обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, а днес отиваме на сафариу в пустинята и Стария Дубай. Приятно четене: Сафари в пустинята и Стария Дубай част втора Пътуване до Дубай...

Бурж Ал Араб (Burj Al Arab), Дубай 8

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (1): От Фонтаните до плажа и Бурж Халифа

Започваме едно подробно пътуване из Дубай – наш водач ще бъде Зорница. Приятно четене: Пътуване до Дубай бъдещето днес част първа От Фонтаните до плажа и Бурж Халифа Полетите по това време на годината...

Санторини 7

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките...