Archive for the tag 'екопътека'

ное. 06 2015

Самоков, около него и връх Мусала

Ако се чудите, къде да прекарате почивните дни – ето една добра идея, и за софиянци, и за пловдивчни и за всички от околността – Анжело ще ни води до Самоков и околностите му. Приятно четене: Самоков, около него и връх Мусала През жегите в края на август решихме да отидем няколко дни на планина. […]

юни 26 2015

Източни Родопи

Заминаваме за Източните Родопи – Анжело ще ни разходи из няколко забалежителни места из този район. Приятно четене: Източни Родопи Поради ред причини, най-вече културно-професионални, тази година закъсняхме с откриването на туристическия сезон. Пътуването, което направихме през последния уикенд на май, бе и полеви тест на нова навигационна програма, използваща безплатните OSM карти. С радост […]

май 22 2015

Каньон на водопадите край Смолян

Тони ще ни води до едно ново за редакцията място – екопътеката Каньона на водопадите край Смолян. Приятно четене: Каньон на водопадите край Смолян Има много писано в интернет за каньона на водопадите край гр. Смолян, но все пак на кратко ще разкажа за нашето пребиваване на това пленително и прекрасно място. Въпреки, че в […]