Етикети: езеро

Мурманск, Русия 7

Мурманск, Турбаза 49 км (10 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Армения 0

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин...

Трансфагарашан – Карпати, Румъния 0

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които...

Езерата на Италия: Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео

Днес ще направим една обиколка из езерата на алпийска Италия. Наш водач ще бъде Страхил. Приятно четене: Езерата на Италия Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео От няколко години имам желание да обиколя езерата...

Опелът на автора на входа на космодрума Байконур 0

С Опел до Средна Азия, 2015 (5): През Казахстан

Продължава централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан, а последния път през Калмикия стигнахме Астрахан.  Днес ще пътуваме през Казахстан: умиращото Аралско море; космодрума Байконур; пустинята Каракум;...

Задръстване на прохода – проход Ротанг, Хималаи, Индия 3

Преход към Ракти Сар, Манали и прохода Ротанг в Хималаите (Индия – част 13 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...