Archive for the tag 'езеро'

февр. 16 2017

Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 (2): Армения

Продължавме из Кавказ заедно с Боряна – започнахме с Грузия, а днес сме в Армения. Приятно четене: Армения част втора на Грузия и Армения – снегове през октомври 2016 Към Гюмри На другата сутрин маршрутката, с която ще пътуваме до Армения идва да ни вземе от квартирата. Пътуваме общо 5 човека. Пътят е кофти, с […]

окт. 18 2016

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които ти се иска да се връщаш отново и отново. За мен този проход определено е едно от тях. Въпреки че не […]

сеп. 08 2016

Езерата на Италия: Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео

Днес ще направим една обиколка из езерата на алпийска Италия. Наш водач ще бъде Страхил. Приятно четене: Езерата на Италия Комо, Лугано, Маджоре, Мадре, Орта, Изео От няколко години имам желание да обиколя езерата в Северна Италия и накрая се реших да осъществя пътешествието. В този кратък пътепис няма да давам исторически справки и географски […]

сеп. 01 2016

Исландия на 4 колела по шосе и по вода

По пътя към Исландия, Любо ни разведе из Фарьорските острови. Днес вече сме в самата Исландия. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с Фарьорските острови за предястие част втора Исландия Ден 8 Исландия! Една седмица след като тръгнахме от България акостирахме на брега на островната държава. Малкото […]