Archive for the tag 'ежедневие'

апр. 23 2008

София – любов от пръв поглед

Тази вечер ви представям един видеопътепис от … София. Но София, гледана през очите на македонските студенти, учещи в нашия град. Като човек, който от край време живее в София, трябва да призная, че бях изненадан от това, което нашите приятели виждат от нашето ежедневие.

апр. 22 2008

На път за Меделин, Колумбия – 1 част

От днес започвам с представянето на впечатленията на Петко от живота му в Колумбия. Днес ще прочетем за пътя му до там и за първите му впечатления. Приятно четене: На път към Меделин, Колумбия Въпреки дъжда и лошото време, софийското летище успя да ме изненада с една дъга. От лондонското летище видях само коридорите… За да се премине до терминала, където излитат самолетите за Америка, ми отне около 1 час по движещи се пътеки, рейсове и пропуски. В Ню Йорк, покрай 9 часа престой, се уредих с невероятни […]

юли 30 2007

До Бостън и назад(3): Lost and found

Трета част на пътеписа на Антония из Щатите. Предишната втора част тук: До Бостън и назад(2): Бостън, Харвард и околностите, а началото — тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с ежедневие в Бостън. Приятно четене: До Бостън и назад част трета Lost and found Нито ден без изгубване Това трябва да е девизът на пътуването ни явно:-) Поне засега изпълнявам стриктно плана. Днешното затриване се случи на няколко нива. От една страна чисто […]