Етикети: Алпи

Ама като сте тръгнали по тия чукари…

Доломитите, Италия – На път за Алпите с мотор 1

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (2): През Пасо Валес и Моена до Рива дел Гарда

С Веселин продължаваме из Алпите и Доломитите. В първата част направихме прехода от България до Италия, а днес през проходите хоще завъртим около Моена и езерото Дел Гарда. Приятно четене: Алпи 2017: Из Доломитите,...

Алпи 2017: Из Доломитите, Италия (1): Езерото Саурис и Кортина д’Ампецо

Стига толкова Близък Изток, Мала Азия и изобщо – все места, с които снегът е катастрофа, да тръгнем по място, където снегът е обичайна част от пейзажа през зимата. С Веселин тръгваме към Алпите....

Манастир Сан Бернар, Швейцария 0

Манастирът Сан Бернар, кучетата Сан Бернар и сандалите на Господ (Швейцария)

С Йорданка заминаваме за Алпите – сред католическите монаси, отгледали кучетата-спасители санбернар. Приятно четене: Манастирът Сан Бернар, кучетата Сан Бернар и сандалите на Господ (Швейцария) Завои и баири, и пак завои, и много баири...

Санкт Леонард край Залцбург – Алпи, Австрия 6

Пътуване до Париж (8): През Мюнхен и Санкт Леонард към България

DenСлед обиколката на Париж е време да тръгнем към дома. Започнахме с Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците...

Изкачване на Монблан, Алпи 5

От Монблан до Ихтиман (1): Изкачване на Монблан

Днес Александър ще ни разкаже за едно смесено пътуване из Европа – ще започнем с изкачване на Монблан, а след това ще продължим с колело към България. Приятно четене: Изкачване на Монблан част първа...

Алпи – Цилертал (Zillertal)р, Австрия 3

Магията на Цилертал (Австрия)

Днес Екатерина ще ни води на ски в Алпите – в китната долина Цилертал. Според мене си е прекарала чудесно, така че – приятно четене: Магията на Цилертал  Австрия   Приказките започват така: Имало...

Къща с красива фасада в Албершвенде, Германия 3

Баварските замъци и Октоберфест (1): Залцбург, Химзее и Бодензее

Без да спираме пътуването до Скандинавия на Влади, ще го пратим на Октоберфеста – по пътя обаче ще минем през Залцбург и Химзее. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част първа Залцбург, Химзее и...