Archive for the tag 'Дунав мост'

авг. 05 2016

Трансфагарашан в Румъния (1 част на През Източна Европа с джип)

Започваме едно сериозно пътешествие през цяла Източна Европа до … нос Северен в Норвегия. Наш водач ще бъде Георги, а в първата част ще прекосим Румъния. Приятно четене: Трансфагарашан в Румъния част първа на През Източна Европа с джип Това е първия опит да напиша пътепис, и се надявам, че читателите ще бъдат снизходителни… Пътеписа […]

Дек. 29 2015

Есенни открития (3): Турда, Алба Юлия, Бран и Синая

Завършваме пътуването с мотор през Карпатите. С Борислав първо стигнахме Кирлибаба, после тръгнахме към Клуж, а днес тръгваме към Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Приятно четене: Есенна Румъния част трета Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Понеделник. Клуж Напока – Алба Юлия – Бран 350 km Когато се излюпихме, навън още валеше. Въпреки това трябваше да се приготвяме и да […]

авг. 17 2011

Румъния – от върха на планината до недрата на Земята

По моторите! Газ към Румъния! 🙂 Петя ще ни покаже впечатленията си от една от най-красивите страни в Европа. Приятно четене: Вътрешната картина на едно пътуване във външния свят: Румъния – от върха на планината до недрата на Земята Вече знаем имената си. Известно ни е, кой с какво се занимава. Остават и непроменени неща […]

апр. 09 2008

Едно пътуване до Румъния

След няколко дни в Букурещ и 70-те мейла в пощата ми, вече мога да ви разкажа и по-подробно как беше в Румъния… Букурещ – древен и модерен едновременно Пътни и гранични такси, състояние на пътищата, правила за движение Първо, да припомня: пътувах с кола. За първи път ми се случва да мина граница за 15 […]