Archive for the tag 'Дубай'

окт. 12 2015

Пътуване до Дубай

Published by under Дубай,Стоян

Днес Стоян ще ни води до Дубай – до един от най-бързо развиващите се градове в света. Приятно четене: Пътуване до Дубай – емирството на новото строителство, моловете и класациите „по-по-най“ „Ние, народът на Обединените арабски емирства, не знаем думата „невъзможно“, тя не съществува в нашия речник. Тази дума се използва само от мързеливите и […]

юли 20 2015

Пътуване до Дубай и Абу Даби – организация

След като прочетохме разказа на Зорница за пътуване ѝ до Дубай и Абу Даби (пълният списък с линкове – в края на настоящата Организация), е време да разберем и за организацията на това пътуване. Приятно четене: Пътуване до Дубай и Абу Даби Организация Дубай – място, което не мога да сравня с друга от посетените […]

юли 02 2015

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу Даби Денят беше отделен изцяло за Абу Даби, най-голямото емирство на ОАЕ Тръгнахме към 7:30 ч. от хотела и след като […]

юни 23 2015

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (3): Палм Джумейра и делфините

Зорница завършва днес обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, после бяхме на сафари в пустинята и посетихме Стария Дубай. А днес ще посетим изкуствения остров-палма Плам Джумейра и … ще плуваме с делфини 🙂 Приятно четене: Палм Джумейра и делфините част втора Пътуване до Дубай бъдещето днес На следващия ден след […]