Archive for the tag 'Другият Египет'

май 07 2008

Египет или как от турист ставаш пътешественик

Днес ще прочетем един нетипичен за Египет пътешественик. Всъщност това е истински пътешественик, който обикаля смаостоятелно тази африканска страна. Приятно четене: Египет или как от турист ставаш пътешественик Подготовката беше пълна. Малко закъсняла, но всичко беше изчетено, решенията къде и как ще се ходи бяха взети, дните определени, маршрутите начертани. Цялата информация беше отпечатана и подвързана, а томчето можеше да конкурира съчиненията на Ленин. […]

мар. 18 2008

Покръстването (Египет)

Днес Тишо ще ни разкаже за едно пътуване до коптите в Египет. Приятно четене: Покръстването (Египет) Вчера сутринта ми се случи интересно съвпадение. Енея ме попита дали съм кръстен в и тъкмо докато й обяснявах по icq как това е станало в един коптски манастир в египетската пустиня, от списание „Одисей“ ми се обадиха, за да ме попитат имам ли нещо против да участвам в радио предаване по RFI, където да разкажа повече за египетските манастири — тема […]

окт. 29 2007

Egypt Inside (Египет отвътре)

Великолепен разказ на Тихомир за посещението му при коптите в Египет. Приятно четене: Египет отвътре Кайро Най-добрите приятели на семейството ми са египетски християни. Близки сме от 80-те години на миналия век, когато живеехме в Алжир, където родителите ни работеха като чуждестранни преподаватели и бяха колеги в едно и също училище, а аз учех с децата им във френски лицей. Получихме покана за сватба — от двете дъщери се женеше по-малката. Нямаше как да откажем, тъй като вече […]