Етикети: джамия

Християни в Пакистан 7

Исламабад и Лахор (Пакистан – част 10 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Джамията Sheikh Zayed Grand Mosque, Абу Даби 1

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу...

Индия (1): Делхи и Джайпур 0

Индия (1): Делхи и Джайпур

Човек и добре да живее, все някога прави ревизия на мейла си и… открива невероятни неща понякога. Не, не открих пикантни снимки на бивши гаджета, но открих един готин пътепис за Индия, който по...

Янина (Йоанина) (2) 5

Янина (Йоанина) (2)

Продължаваме с обиколката на Роси из Янина, която започнахме преди седмица. Приятно четене: Янина втора част Бяхме единствените посетители в най-голямото заведение на площада. После тръгнахме към музея на Али паша – близо до...

Късно лято в Тасос (3): Лименас и Кавала 0

Късно лято в Тасос (3): Лименас и Кавала

Днес завършваме разходката из остров Тасос. В началото Анжело ни води до Потос и манастира Св.Архангел Михаил, после поехме към Алики, Потамия и Панагия, а днес ще обърнем повече внимание на град Тасос (Лименас) и...

През Иран с Опел (9): Язд, Абарку и Пасаргада

Продължаваме пътешествието из Иран с опела на Валентин. Започнахме с едно Въведение в две части, а същинското пътешествие започнахме с прекосяване границата на Иран, за да минем от Джолфа до Ардебил. После продължихме с от Астара до Казвин ,  рагледахме Техеран,   минахме...