Archive for the tag 'джамия'

авг. 24 2015

Исламабад и Лахор (Пакистан – част 10 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която също подробно изследвахме. После направихме няколко […]

юли 02 2015

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу Даби Денят беше отделен изцяло за Абу Даби, най-голямото емирство на ОАЕ Тръгнахме към 7:30 ч. от хотела и след като […]

май 12 2015

През Азия на автостоп (2): Иран

Продължаваме заедно с Георги и Маргарита в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, да видим днес как ще се справим с Иран. Приятно четене: Иран част втора от През Азия на автостоп 10.04 На сутринта закусваме и отново потегляме с тира на Абдуллах. Решаваме да пропуснем Табриз, тъй като сме ограничени […]

сеп. 17 2014

Индия (1): Делхи и Джайпур

Човек и добре да живее, все някога прави ревизия на мейла си и… открива невероятни неща понякога. Не, не открих пикантни снимки на бивши гаджета, но открих един готин пътепис за Индия, който по неизвестна причина съм пропуснал. Представям ви Индия на Емилия 🙂 Приятно четене: Индия част първа Делхи и Джайпур Маршрут: Делхи, […]