Archive for the tag 'дефиле'

юли 03 2015

От Берковица до Лакатник

Тодор ще ни води из Западния дял на Стара планина – на един преход между Берковица и Лакатник. Приятно четене: От Берковица до Лакатник Преход из Стара планина 1 ден. Ето ме на софийската централна автогара, облечен подходящо за преход в планината, а на гърба ми 15 килограмова раница. В раницата има почти всичко необходимо […]

апр. 08 2010

На моторетка покрай Искъра

Днес ще си направим едно не много далечно пътешествие до едно много красиво природно образувание – Искърското дефиле. Не е далеч, а е безумно красиво. Като добавка фотогалерията в края на разказа включва и много непоказвани снимки от Лакатнишките скали. Приятно четене и не забравяйте, че остана съвсем малко време, за да участвате в писането на юбилейния ни 1000-ен пътепис 🙂

Голяма напаст сме това мотористите… Още не се е пукнала пролетта и сме по пътищата! Малко слънчице ни трябва… и вятър в косите! Ама така е, когато във вените ти тече бензин… на вода не става! :)))

На мотор из Искърското дефиле

Времето ме връща назад в годините… и ме усмихва! Рокерската ни сватба… с ескорт от приятелите ни на мотори… И опищялата се рода, когато булката се метна на мотора и с младоженеца запрашиха нанякъде! ;)))))) Какво пък, до ден днешен е първото нещо, за което се сещат, виждайки ни отново заедно… ))

Из Искърското дефиле

За какво бях тръгнала да ви разправям, а къде се отплеснах… А, да… И ето ни след години, “пораснали”, но не и помъдрели ;)))) пак яхнали мотора… Слънчице, вятър в косите (на който му е останала такава ;))) и на път към дефилето на Искъра…

Природата е изумителна… Снимките не дотам, тъй като някои от тях са правени в движение, с едно миниатюрно джобно фотоапаратче,… но пък с мерак! ;)) Трябва да си добър моторист за да не изправиш някой завой, возейки един захластващ се и снимащ, в същото това време, пишман фотограф като мен зад гърба си! От години имам под ръка точно такъв рокер… ;)))