Archive for the tag 'Делтата на Дунав'

май 29 2018

Из делтата на Дунав

Досега няколко пъти сме минавали около делтата на река Дунав, но мисля, че днес за пръв път на нашия сайт ще я обиколим отвътре с лодка. Бранимир ще бъде наш капитан. Приятно четене: Из делтата на Дунав През 2016 – та направихме една дълга екскурзия из Румъния. Бях обещал на дъщеря ми да й покажа […]

авг. 18 2008

Румъния, Брашов, Делтата на Дунава 2008 –трета част

Днес ви представям последната част от пътуването на Антон с мотор из Румъния до делтата на Дунав. Началото беше на прохода Трансфагарашан, а после продължиха към Замъка Бран, Синая и Брашов. Днес ще видим нашите пътешественици в

делтата на Дунав: Тулча

Ден 5, 25.06.2008 г. Сряда

Ставайки сутринта забелязвам няколко неща – първото: моторите са си на място и са непокътнати, второ няма и следа от дъжда и пече ярко слънце и трето Веселка е на решето – не се беше намазала с аутан и комарите я бяха нахапали безброй пъти.

Искаше ми се да се махнем възможно най-бързо от тая лъжлива дупка. Лъчо и Веселка вечеряха в ресторанта към бунгалата и същия този младеж се беше опитал да ги удари 10-12 леи в сметката, като надписал цените. Добре, че Лъчо сравнява внимателно цените в менюто с това в сметката. Събрахме се много на бързо и газ по GPS-а към ферибота. Карам си аз, гледам навигацията ферибот няма никакви табели. Слязохме както казваше GPS-а и на един бряг лек офроуд и дребни платформи бутани от малки корабчета това бяха фериботите, като бяха няколко и като мост напълни ли се тръгва. Цената поне беше прилична – 5,90 леи за двама и мотор това е около 3 лв направо без пари. Все пак това беше второто пресичане на реката през пътуването ни.

Пресякохме и следващата ни спирка беше Тулча.Четете по-нататък>>>

юни 01 2006

Сватба в Галац – Разказът на Тони

А от тук нататък трябва да съм аз: Традициите са това което са … Ритуалите приличат много на нашите, но имат някои съществени различия. Стартът на вечерната сватба е в 16 часа следобед, а краят на другия ден по обед. Младоженецът отива за кумовете с шаферите, хапват се само сладкиши и сладки плодове за сладък […]