Archive for the tag 'дворец'

апр. 03 2017

Лазурният бряг с деца (3 ден): Монако и Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме с пристигане в Милано. а после и в Ница. Днес сме на разходка до Монако. Приятно четене: Ден 3, Монако и Ница 30.06.2015 г. част трета на Лазурният бряг с деца Планът за този ден беше посещение на Монако и ако остане време малко мотане из […]

май 26 2016

Истанбул с мотор (4): Дворецът Долмабахче и паркът Миниатюрк

Продължаваме пътешествието с мотора на Тони до Истанбул. След като пристигнахме в града, започнахме с обиколката му със Света София и Султан Ахмед и продължихме през парка Гюлхане към кулата Галата. Започваме втория ден на пътешествието, през което ще разгледаме двореца Долмабахче и парка Миниатюрк. Приятно четене: Истанбул с мотор част четвърта Дворецът Долмабахче и […]

Ное. 04 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (6): Малмьо и Дания

Днес завършваме пътуването до Нордкап с последния етап – завръщането към България. Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север първоначално минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Последния път стигнахме целта – самия нос Северен, […]

окт. 19 2015

Бирма 2015 (2)

Продължаваме с велосипедното ни пътешествие из Бирма заедно с Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая. Днес ще отидем до Мандалей и планината Попа. Да, знам, че ги чувате за пръв път 🙂 Приятно четене: Бирма 2015 част втора Пътят към Мандалей и планината Попа Бардът на британския империализъм Ридиард Киплинг е възпял […]