Етикети: Гьореме

Корабчето току що беше отплувало за островния замък Къз Калеси и не се върна да ме вземе 5

Централна Турция и Кападокия (5 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски), и Република Кипър (начало и продължение) днес слизаме от ферибота на турския бряг за да продължим...

Пътуване до Немрут с мотор, Турция 1

Пътуване до Немрут с мотор (4): Кападокия, Туз гьолю, Анкара и Зонгулдак

Завършваме пътуването Борислав до Немрут. В първата част стигнахме околностите на Памуккале, после продължихме покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп, а миналия път достигнахме крайната си цел – планината Немрут. Днес поемаме обратно...

Кайсери (Черноморска Турция, Грузия и Кападокия-7 част)

Днес ще завърши дългото с пътуването на Росица из Турция. Започнахме с нея в Турция, обиколихме с нея Тбилиси и Гори, Грузия, след което по пътя на обратно я оставихме в Кайзери.  Днес по-подробно ще разгледаме Кайзери и Кападокия и ще завършим това хубаво пътешествие. Огромни благодарности на авторката и ѝ...

Довиждане, Тбилиси! Добре дошли в Кайзери! (Черноморска Турция, Грузия и Кападокия-6 част)

Продължаваме с пътуването на Росица из Турция. Започнахме с нея в Турция, за последно я оставихме в Гори, Грузия. Днес за последно ще разгледаме Тбилиси и ще се отправим към турския Кайзери. Приятно четене: Довиждане, Тбилиси! Добре дошли в Кайзери! Тбилиси на изпроводяк Последните часове в Тбилиси посвещаваме на разходка...

Кападокия (Обиколка на Турция с мотор – 2 част)

Продължаваме с мотоциклетната обиколка на Турция. Оставихме нашите пътешественици по пътя към Кападокия, а днес ще проследим какво се случва по-нататък. Приятно четене: Обиколка на Турция с мотор част втора Отплеснах се и така...

Кападокия, Турция

Пътеписът, който ви представям днес ще ни разкаже за Кападокия – част от великолепието на азиатска Турция. Приятно четене: Кападокия – земя на красивите коне (от персийски) Използвахме голямата почивка по майските празници, за...