Archive for the tag 'Атон'

ян. 20 2015

Зограф – Констамонит – Дохиар

Днешният пътепис ми беше пратен с идея за Рождественски пътепис, но… просто не влиза в рамките на коледно четиво. Както се досещате, Домоседът ще ни води до Зографския манастир в Атон. Приятно четене: Зограф – Констамонит – Дохиар From Greece 2014: Mount Athos / Света гора / Άγιον Όρος Разбрал или недоразбрал, че с баща […]

юли 16 2014

По югозападния бряг на Света Гора – Атон

Днес, мили мои, ще направим едно чисто мъжко пътешествие (дами, не бягайте, наистина единственият шанс е да го прочетете, защото става дума за пътуване из Атон!). Радомир ще ни покаже манастироте и скитовете по югозападния край на Света гора. Приятно четене: По югозападния бряг на Света Гора – Атон Манастир Грегорият – Дионисият – Свети […]

май 07 2014

Света гора Атон (4): Манастир Св.Георги Зограф

Приключваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора Атон. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, а за последно бяхме в манастира Пантократор. Днешниата финалпредпоследна част ще бъде посветен на вчерашния Гергьовден и българския манастир Свети Георги Зограф Приятно четене: Света гора Атон четвърта част Манастир Св.Георги […]

апр. 17 2014

Света гора Атон (3): Манастир Пантократор

Продължавме поклонническото пътуване из Света гора Атон заедно с Цветан. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, после го разгледахме подробно, а днес ще се отправим към манастир Пантократор. С който разказ ви пожелаваме Светъл Великден! 🙂 Приятно четене: Света гора – Атон част трета Манастир Пантократор Манастирът Пантократор или […]

« Newer Entries - Older Entries »