Archive for the tag 'о.Корфу'

окт. 29 2008

Да удължим лятото … в Гърция

Стига сме скитали надалеч – да се върнем към нашите съседи, които това лято доказаха, че са много по-добри домакини от родните ни черноморски „строители“ и „хотелиери“. Докато аз се натуткам да си напиша разказа за дългата събота/неделя около 22-и септември, Тишо ме изпревари с разказа си за остров Корфу. Приятно четене: Да удължим лятото […]

май 07 2007

Великден на остров Корфу: Делви над главите – част 3

Гърция, Корфу Предната втора част Великден на о.Корфу>>>, а началото – Великден на о.Корфу>>> При явно невероятната организация, целия този парад свършва в 10,30. След което започват приготовленията за единствено на острова традиция – чупене на глинени съдове. Традиция, която е взаимствана от венецианците, но при тях е била за Нова година. Дори до колкото […]

май 04 2007

Великден на остров Корфу: Шествието – част 2

Гърция, Корфу Великден на о.Корфу – част втора: Шествието Великден на о.Корфу – първа част на разказа е тук>>> Всички идващи се стараят да се приберат плътно до сградите, заради предстоящата след парада традиция, хем да заемат удобна позиция да гледат И започва т.нар. Първо възкресение. В 9,00 часа от църквата на Св.Спиридон се изнасят […]

май 01 2007

Великден на остров Корфу – част 1

Гърция, Корфу Немалко хора знаят, че като цяло Гърция я обичам много, но в частност о-в Корфу заема едно много специално място в сърцето ми. И основната причина за това е магията, която съществува на острова, магията да очарова, да грабва душата от пръв поглед. Преди 3 години за първи път стъпих на острова. До […]