Archive for the tag 'Гърция'

юни 07 2017

Атина за три дена

Цветелина днес ще ни води до Атина за един дълъг уикенд. Приятно четене: Атина град на история и съвременност Атина = Акропола – това най-вероятно си мислят всички, които не са ходили в гръцката столица. Това е вярно, но в същото време и не е. Атина не е само Акропола – тя е хълма Ликавитос, […]

ян. 30 2017

Великата Атонска пустиня (Атон, Гърция)

Днес отново тръгваме на мъжко пътешествие – Радомир ще ни води из непосетената от него досега част от Атон. Приятно четене: Великата Атонска пустиня Атон, Гърция След 2009 г. ходих още три пъти в Света Гора – през м. юни 2012 г., през април 2013 г и през май т.г. Реших да опиша последното си […]

окт. 17 2016

А Акрополът е легнал да спи … (Атина)

Впечатленията на Домоседа от „бежанска“ Атина. Приятно четене: А Акрополът е легнал да спи … Атина Пристанището на Родос. На един хвърлей от Анадола. Оглеждам се за гладни мигранти от Азия и Африка, стоварени с гумени лодки. Няма ги. Вместо това съм удавен сред поток сити мигранти от Америка, привилегировани да бъдат стоварвани с круизни […]

сеп. 27 2016

Крит – по следите на Минойците (2): Ираклио и Кносос

Продължаваме с пътуването на Бистра из  Крит – оставихме я на ферибота в Пирея, а днес сме в Кносос и Ираклио.  Приятно четене: Ираклио и Кносос част втора на Крит – по следите на Минойците В предишния пост вече разказах какво се случва докато се качим на превоз от континента, затова историята продължава директно на следващата сутрин. Събуждат […]

« Newer Entries - Older Entries »