Етикети: Гърция

Море, октоподи, пясък и древни камъни

Карнавал в Ксанти, Гърция 4

Ксанти: Карнавалът за Сирни заговезни

С Анжело днес отиваме на карнавал – в Ксанти, за Сирни заговезни, всяка година има карнавал 🙂 Приятно четене: Ксанти: Карнавалът за Сирни заговезни Карнавалите са ритуални шествия с обърнати роли – тук кралят...

Църква и вулкан – Санторини, Гърция 1

Санторини – в гонитба за най-красивия залез в света

Лятото иде, Гърция ни чака 🙂 Днес Вячеслав ще ни води до Санторини, за да видим вярно ли там бил най-красивият залез в света 🙂 Приятно четене: Санторини в гонитба за най-красивия залез в...

Манастир Аркади край Ретимно на остров Крит, Гърция 0

Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит (Гърция)

Днес ви представям един, по мое мнение, забележително интересен пътепис посветен на Крит, като цяло, и на Критското въстание, в частност – въстание, оказало съществено влияние върху българските възрожденци. Приятно четене: Забравените герои oт...

Морето и плажа на Аспровалта, Гърция 1

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших,...

Крит - по следите на минойците 0

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос...

Акропол – Атина, Гърция 2

Атина за три дена

Цветелина днес ще ни води до Атина за един дълъг уикенд. Приятно четене: Атина град на история и съвременност Атина = Акропола – това най-вероятно си мислят всички, които не са ходили в гръцката...