Archive for the tag 'Гърция'

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]

юни 13 2017

Пролетно Халкидики (1): Кавала и Ставрос

Днес с Влади ще отскочим до Халкидики – като за начало ще минем през Кавала, за да отседнем в Ставрос. Приятно четене: Кавала и Ставрос част първа на Пролетно Халкидики Времето се затопли малко и трябва да се поразходим нанякъде. Без да бях решил накъде един ден разбрах, че имам да ползвам четири дена отпуска […]

юни 07 2017

Атина за три дена

Цветелина днес ще ни води до Атина за един дълъг уикенд. Приятно четене: Атина град на история и съвременност Атина = Акропола – това най-вероятно си мислят всички, които не са ходили в гръцката столица. Това е вярно, но в същото време и не е. Атина не е само Акропола – тя е хълма Ликавитос, […]