Archive for the tag 'Гърция'

Ное. 12 2017

Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит (Гърция)

Днес ви представям един, по мое мнение, забележително интересен пътепис посветен на Крит, като цяло, и на Критското въстание, в частност – въстание, оказало съществено влияние върху българските възрожденци. Приятно четене: Забравените герои oт манастира Аркади край Ретимно на остров Крит Отвън враговете диви, побеснели сган башибозуци храма налетели — фучаха, гърмяха, надаваха рев и […]

юли 15 2017

Аспровалта

А Антоан днес ще отскочим до Аспровалта. Приятно четене: Аспровалта Не мина много време от последния ми пътепис до Ловеч публикуван на сайта и аз се отправих на едно ново пътешествие. Този път реших, че вече му е дошло времето да нагазя толкова популярната в последно време сред нашите български летовници Гърция Тръгването бе както […]

юни 14 2017

Крит – по следите на Минойците (3): Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос

Продължаваме с пътуването на Бистра из Крит – първо стигнахме ферибота в Пирея, а после обиколихме Кносос и Ираклио. Днес продължаваме с Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос. Приятно четене: Миртиос, Ираклио и Агиос Николаос част трета на Крит – по следите на Минойците Здравей отново, драги читателю! В предишните два поста разказах как се стига […]

юни 13 2017

Пролетно Халкидики (1): Кавала и Ставрос

Днес с Влади ще отскочим до Халкидики – като за начало ще минем през Кавала, за да отседнем в Ставрос. Приятно четене: Кавала и Ставрос част първа на Пролетно Халкидики Времето се затопли малко и трябва да се поразходим нанякъде. Без да бях решил накъде един ден разбрах, че имам да ползвам четири дена отпуска […]