Archive for the tag 'Гостивар'

авг. 14 2015

Охрид (На автостоп из Балканите (1))

Започваме още един автостоп – този път така ще обиколим из Македония и Албания, а наш водач ще бъде Петър. Приятно четене: На автостоп из Балканите първа част Охрид Македония Не мога да опиша колко много очаквах датата 15 юли (вторник), деня на тръгването ни на балканско пътешествие изцяло на автостоп Имахме задачи, които свършихме […]

апр. 08 2008

Църкви и манастири из Македония

Днес ви представям едно пътуване из манастирите и църквите на Македония. Един такъв тур е най-добре да се направи с кола. Иначе до Скопие и Охрид има редовни автобусни линии, отскоро има и директен полет до Скопие (от София), влак — няма. Така че, ако не е организирана екскурзия с автобус — другият вариант е с лека кола. Най-краткият път е София-Кюстендил-Деве баир-Скопие и нататък. Жителите на Благоевградска област или пък, тези, които са на почивка в Сандански могат да ползват границата на Станке Лисичково […]

дек. 03 2007

Днес Златомир ще ни води на едно от фундаменталните си пътешествия, по време на което не успява да влезе в Косово – приятно четене: На мотор от България през Македония до Албания и Гърция или как не влязох в Косово Мдааа, няма си работа дявола и човърка ли човърка… Абе, защо не запаля мотора и […]