Archive for the tag 'глетчер'

май 03 2016

До края на света и обратно, през Магелановия проток

Днес Руми ще ни води на круиз през Магелановия проток – приятно четене: През Магелановия проток – до края на света и обратно круиз 27 януари – 14 февруари 2016, с кораба „Norwegian Sun“ 27-30 януари 2016, Буенос Айрес – градът на добрите ветрове 27 януари. Пристигам в Буенос Айрес с полет на Air Canada през […]

юли 27 2015

Долината на хунзите (Пакистан – част 8 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, а за последно тръгнахм по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите. Помните ли класическия виц […]

авг. 14 2014

Ски по Моцарт – Залцбургски Алпи

В тези жеги – как да не избягаме на хладно? Стоян ще ни води днес до Залцбургските Алпи. Приятно четене: Ски по Моцарт – Залцбургски Алпи Две години подред ходим с приятели на ски в Австрия в района на Залцбург и в чест на родния град на Моцарт казваме, че караме ски по мотиви […]

юни 17 2014

Нова Зеландия – мистична приказка

Днешният пътепис ще ни води до Нова Зеландия – Иван ще бъде наш водач. За нашите най-наблюдателни читатели, трябва да направя следното уточнение: настоящето пътуване до Нова Зеланедия хронологично е осъществено преди пътуванията до Хонконг, Виетнам и Южна Африка. Сега, приятно четене: Нова Зеландия мистична приказка   Нова Зеландия ни посрещна по познатия ни вече […]