Archive for the tag 'Германия'

юли 06 2020

Пътуване с кола по време на COVID-19 (Дания – Германия – Чехия – Словакия – Унгария – Сърбия – България)

Информация от първа ръка за пътуване с кола през Европа по време на епидемията от поредния китайски вирус COVID-19. Приятно четене:

май 08 2020

Австралия (0-2): Кьолн, Германия – първа спирка

С Василена продължаваме по пътя й към Австралия. Вече се запознахме с плана на пътуването и спряхме в Холандия, като начало. Днес продължаваме към Кьолн в Германия. Приятно четене:

мар. 16 2020

По Коледа в Бремен, Германия

В северната част на Германия, на около 130 км от Хамбург в североизточна посока и на приблизително същото разстояние от Хановер, само че на юг, се намира Бремен, един от най- старите градове в земите на келтите и франките.
Поела своя път от Тюрингия, през Рейн- Вестфалия и Долна Саксония към Северно море, през града преминава величествено красивата река Везер, обгърнала го с елегантна синя прегръдка. За пръв път пристъпвах по Пътя на приказките в Германия.