Archive for the tag 'Гегхард'

сеп. 26 2014

Армения (3): Манастир Гегхард – поглед отвън

Продължаваме с пътуване на Цвета до Армения. В първата част от Ереван стигнахме до манастира Гегхард, после разгледахме пещерите в самия манастир, а днес ще го погледнем и отвън. Приятно четене: Армения част трета Манастир Гегхард поглед отвън Главната църква Катогике  е построена в 1215 г. под покровителството на братята Закаре и Иван Закарян,арменски генерали […]

сеп. 18 2014

Армения (2): Манастирът Гегхард

Продължаваме с пътуване на Цвета до Армения. В първата част от Ереван стигнахме до манастира Гегхард, а днес ще разгледаме самия манастир. Приятно четене: Армения част втора Манастирът Гегхард Поглед в пещерите Над главния западен вход са разположени малките пещерни килии и параклиси, каменните кръстове (хачкари) и пчелните кошери.   Табела със схема […]

сеп. 10 2014

Армения (1): Към манастира Гегхард, през Ереван и Гарни

Започваме едно пътуване из Армения заедно с Цветан. В първата част от Ереван ще стигнем до манастира Гегхард. Приятно четене: Армения част първа През Ереван и Гарни към манастира Гегхард Чук, чук! Доброе утро в Армении! Барее луеес Хайястани! – ни събуди гласът на проводницата (кондукторката) във влака Тбилиси – Ереван. Измъкнах се […]