Archive for the tag 'Галилея'

мар. 16 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (5): Голанските възвишения

Продължаваме пътешествието на Галина из Израел: обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон , продължи през Бет Алфа и Бет Шеан и Назарет, а за последно бяхме Капернаум и околността. Днес ще посетим долината Хула и ще се качим на планината Хермон (под секрет: редакцията подозира, че това са Голанските възвишения) […]

Ное. 04 2014

Галилея, Галилея (8): Мерон (Израел)

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската област Галилея – вече бяхме в Рош ханикра,  Монфор, индустриалния парк Тефен, Пкиин, град Ако, националния парк Бейт Шеарим и в археологическия парк Ципори. Днес на ред е планината Мерон. Приятно четене: Мерон част осма на Галилея, Галилея Продължавам по пътищата на Галилея… Километрите […]

сеп. 30 2014

Галилея, Галилея (7): Археологичен парк Ципори (Израел)

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската област Галилея – вече бяхме в Рош ханикра,  Монфор, индустриалния парк Тефен, Пкиин, град Ако и националния парк Бейт Шеарим. Днес сме в археологическия парк Ципори. Приятно четене: Ципори част седма на Галилея, Галилея В Израел всеки пътешественик, който почита древността, придобива усещането, че […]

сеп. 16 2014

Галилея, Галилея (6): Бейт Шеарим (Израел)

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската област Галилея – вече бяхме в Рош ханикра,  Монфор, индустриалния парк Тефен, Пкиин, и град Ако. Днес ще посетим националния парк Бейт Шеарим. Приятно четене: Бейт Шеарим част шеста на Галилея, Галилея Прощавайте, море, шир, необятни простори, лазурна синева и чувство за безбрежие! Тръгвам […]