Archive for the tag 'Вулкан'

ян. 08 2015

Сицилия и Стромболи (2): Катания и Стромболи

Продължаваме с пътуването на Домоседа из Сицилия – предишния път бяхме в Сиракуза и при вълкана Етна, днес ще продължаим с Катания и ще изкачим Стромболи. Приятно четене: Сицилия и Стромболи част втора Катания и Стромболи Разделихме на летището. Върнах колата и слязох с градския рейс в Катания Вторият по големина град в Сицилия не […]

Ное. 18 2014

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни

Продължаваме с втората част на пътуването из Санторини с Влади. Предишния път гонихме най-красивия залез в света, а днес сме на обиколка из селата и островите наоколо. Приятно четене: Санторини част втора Скали, вулкани и таверни Ден трети Започваме със закуската. Тя е край басейна. Имаме представител на туроператора, който помага на персонала на хотела […]

Ное. 14 2014

Хаваи – вече и наяве!

Днес Руми ще ни води на круиз из Хаваите. Който не слуша, ще го заточим на остров Мауи!  Приятно четене: Хаваи вече и наяве! 15-23 август 2014 Хавай е последният – 50-ти щат на САЩ, едва от 1959 г., а също и най-северната островна група в Полинезия, насред Тихия Океан. Тук, в Хавай, се отнасят […]

мар. 11 2014

Остров Флорес и езерата Кели Муту (Индонезия)

Днес заминаваме за едно забележително място – остров Флорес. Жени ще ни води до тамошните вулканични езера Кели Муту. Приятно четене:  Остров Флорес и езерата Кели Муту (Индонезия) Енде, остров Флорес , Индонезия Красивата гледка на островърхи островчета сред безкрайното море е нарушена от остите виражи на самолетчето, което захожда за кацане. Самолетната писта започва […]