Archive for the tag 'Волос'

юли 12 2013

Скиатос и Скопелос: Почивка с елементи на екскурзия на два прекрасни острова

„Ако живееш много свято и безгреховно, в следващия си живот се прераждаш в гръцка котка“ казва Боряна в прекрасния си разказ за островите Скиатос и Скопелос 🙂 Приятно четене: Скиатос и Скопелос почивка с елементи на екскурзия на два прекрасни острова Северни Споради Гърция не е само Халкидики 😉 ако живееш много свято и безгреховно, […]

Ное. 07 2012

Спорадите: остров Скопелос (Загубени из гръцките острови (трета серия -1 част):

Започваме още една поредица с пътуване с лодка из груцките острови. Този път на ред са Спорадите, като днес ще започнем с остров Скопелос. Приятно четене: Загубени из гръцките острови (трета серия) Спорадите: Скиатос – Скопелос – Алонисос първа част Остров Скопелос Така-а. Дойде време и за Спорадите Със Стоян решихме да ги щурмуваме по […]

окт. 15 2009

Метеора – Атина – Волос (2)

Продължаваме с мото-пътеписа на Антон за пътуването му из Гърция. Остaвихме го в Атина, а днес ще тръгнем през Волос към къщи. Приятно четене:

Метеора — Атина — Волос

Ден 3

На другия ден станахме към 9:00 ч. закусихме и решихме Ники да ни разведе из Атина но за да се предвижваме по бързо излезнахме с два мотора само.

Митко и Стуман отидоха да изкарват единия мотор, а Ники реши да изкара неговия чопър да го раздвижи и аз се возих при него. Отидохме до паркинга, където го държи. Специален паркинг подземен само за мотори, врата му е с карта и код и е широка само колкото мотор да мине през нея вътре има асансьор с който се свалят и качват моторите от долното ниво направо уникално.

Тук се возим на асансьора

Ето го на долното ниво.

Ето и как са подредени машините долу.

Имаше и един доста добре реставриран мотор

сеп. 12 2006

Пътуване до рая – остров Скиатос, Гърция (Септември 2006 г)

Днес Комитата – другият админ на сайата ни – ще ни води на море на остров Скиатос. Приятно четене: Пътуване до рая – остров Скиатос, Гърция Септември 2006 г Островът на съкровищата (Скиатос) Преди десетина дни дори не бях запомнил името на гръцкия остров, където щях да си прекарам лятната почивка. И какво толкова – […]