Етикети: водопад

Сванетия, Грузия – Кавказ 0

Грузия: човек с мотоциклет (2): Местия

Започваме фактическата част от пътуване към Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, а днес вече сме в Кавказ – към селцето Местия. Приятно четене: Местия част втора на Грузия:...

Тиседал, Норвегия – Гьотеборг, Швеция 3

Тиседал, Норвегия – Гьотеборг, Швеция (16 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после...

Република Абхазия (Грузия) или непознатата земя оттатък Черно море (9 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме за кратко Кавказката седмица, в която обръщаме повечко внимание на страните от другата страна на Черно море. Следва продължението на пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров...

Трансфагарашан – Карпати, Румъния 0

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които...