Archive for the tag 'вода'

май 25 2016

Зимбабве: На гости у вожда на племето ндебеле

Днес сме на гости на едно африканско село – Чидобе в Зимбабве. Къде, какво, как – в разказа на Дани за живота на ндебеле в южната половина на Африка. (с гордост установявам, че това не е първия път, когато разказваме за ндебеле на нашия сайт!) Приятно четене: Зимбабве На гости у вожда на племето ндебеле […]

апр. 02 2015

Спа – почивка или почивка в Спа (Белгия)

Някъде в моите записки попаднах на едно интересно изречение „това е информативен пътепис, а не пътепис с цици“. Не мога да разбера защо съм си го записал, но явно е било важно. И така – Анжело ще ни води на спа в Спа 🙂 Приятно четене: Спа – почивка или почивка в Спа Белгия Случвало […]

мар. 16 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (5): Голанските възвишения

Продължаваме пътешествието на Галина из Израел: обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон , продължи през Бет Алфа и Бет Шеан и Назарет, а за последно бяхме Капернаум и околността. Днес ще посетим долината Хула и ще се качим на планината Хермон (под секрет: редакцията подозира, че това са Голанските възвишения) […]

юни 05 2014

В Ейн Геди на плаж (В Юдея, край соленото море (Израел) (3))

Продължаваме обиколката край Мъртво море в Израел. Започнахме с едно дълго слизане към него, а после се разходихме наоколо. Днес отиваме на плаж и спа 😉 Приятно четене: В Юдея, край соленото море (Израел) трета част – В Ейн Геди на плаж Мъртво море Пътуването ми наближава крайната си точка – кибуца, базовия лагер „Ейн […]