Archive for the tag 'влак'

мар. 16 2017

Шматки в Копривщица

Днес Бистра ще ни води с влак до Копривщица. Приятно четене: Шматки в Копривщица Хората казват, че като човек е млад, трябва да извърши разни щуротии, че да може на старини хем да има какво да разказва, хем да има опит и да се кротне. Историята, която ще ти разкажа днес, драги читателю, е именно […]

февр. 21 2017

Лазурният бряг с деца (2 ден): Ница

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме миналия път с пристигане в Милано. Днес вече сме в Ница. Приятно четене: Ден 2, От Милано до Ница 29.06.2015 г. Този ден премина почти изцяло в път. Имахме предварително закупени билети за влак от Милано до Вентимиля, това е последния малък град преди границата с […]

авг. 12 2015

Германия на влак

Колкото и да не ви се вярва, но в последните години най-туристическата страна в Европа стана Германия (Оооо, Шан-з-Елизе! Не е Франция вече…) Днес Вили ще ни даде идеи и акъл как да се придвижваме из Германия с влак. Приятно четене: Германия на влак Съвети за пътуване с Deutsche Bahn в Германия Лятото се развихри, […]

юли 28 2015

Барселона – съвети за пътуване

Нашата приятелка Ан е подготвила малко съвети, препоръки и идеи как да идем и да се подвизаваме из Барселона. По нейна молба, специално подчертавам, че всичко тече, всичко се променя и да не се втелявате, ако при вашето пътуване до Барселона нещо, цена, маршрут или друго не съвпадат 100% с описаното в настоящите съвети за […]