Archive for the tag 'Вишеград'

авг. 21 2015

От Роженския събор до Устра и Вишеград

Оооо, кака да не отидем на прословутия Роженски събор? Анжело ще ни води до там, но за да не оставаме със спорни впечатления ще обиколим и до Устра и Вишеград. Приятно четене: От Роженския събор до Устра и Вишеград Бяхме поприключили със забележителностите около Смолян, но се „появи“ Роженският събор. След огромната рекламна кампания нямаше […]

Дек. 07 2010

Босна: богомили и дервиши (1): Дрвенград, Вишеград и Сараево

Днес Роси започва един разказ за любимата на редакцията (т.е. мен 🙂 Босна и Херцеговина. Както винаги – с много подробности и дълбочина. Приятно четене: Босна: богомили и дервиши част първа: Дрвенград, Вишеград и Сараево Тръгнахме за Босна и Херцеговина в петък. Решението взехме в сряда. Пак в сряда дойде на гости приятелката ми А. […]

авг. 03 2010

Съвети за пътуване до Дубровник и Босна и Херцеговина

Представям ви опита си и съветите си за избор на маршрут от София до Дубровник и обратно. Приятно четене: София – Вишеград – Дубровник – Мостар – Сараево – София Статистика и малко съвети за пътуване из Сърбия, Хърватия и Босна и Херцеговина Ще се опитам да ви представя някои чисто технически подробности по пътуването […]

юли 22 2010

До Дубровник през Босна и Херцеговина (1): Пътуването

Днес, мили мои, дойде време и моя милост да се стегне и да разкаже за пътуването ни до Дубровник в първите дни на май. Както знаете, като почна да пиша пътепис много лесно ме хваща логореята (или както там се казва когато става дума за писане) – та по тоя повод от едно 3-4 дневно […]