Archive for the tag 'България'

мар. 16 2017

Шматки в Копривщица

Днес Бистра ще ни води с влак до Копривщица. Приятно четене: Шматки в Копривщица Хората казват, че като човек е млад, трябва да извърши разни щуротии, че да може на старини хем да има какво да разказва, хем да има опит и да се кротне. Историята, която ще ти разкажа днес, драги читателю, е именно […]

сеп. 26 2014

До Мордор* и назад (До София през Сърбия)

Представям ви кратките впечатления на Аделина от едно нейно пътуване с кола до София. Авторката живее в Загреб и има интересен поглед върху китната ни родина. Преди да ви пожелая приятно четене, искам да припомня, че правилото да се коментира е, че се коментира разказа, а не личността на автора, другите коментиращи или редакцията! А […]

апр. 16 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (6): От Лондон до „Олд Трафорд“

Продължаваме с шестия и седми ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, през четвъртия гледахме спортно ходене и волейбол, петия ден присъствахме на дамския маратон, тенис и лека атлетика – а през шестия и седмия ще идем […]

мар. 14 2014

Моята България

Лудогорец паднаха, полицаи мрат, застреляни от луд с пушка, руснаците всеки момент ще превземат Крим… – не, ситуацията нито е за хейтене, нито за оригиналничене – затова днес пътеписът днес няма да е пътепис, а есе. Приятно четене: Моята България от Галина Тодорова Убедена съм, че българинът, живеещ в родината си и потопен в своите […]