Етикети: Виена

Коледната украса по вечерно време в последната вечер около Общината (Ратхаус) – Виена, Австрия 1

До Виена на Коледа 2016 г. (2)

Продължаваме коледното пътуване на Влади до Виена, което започнахме с коледните базари на града. Днес ще ходим до Гринцинг и по виенските кафенета. Приятно четене: До Виена на Коледа 2016 г. втора част Ден...

Виена за 19 чáса (1): На среща с Huffington post 0

Виена за 19 чáса (1): На среща с Huffington post

Днес нашият администратор и партньор Комитата, ще ни разкаже за едно негово скорошно пътуване до Виена, за среща с основателката на известната Huffington post – Ариана Хъфингтън. Но и доста подробно ще се запознаем...

До Виена на купон или уикенд между разкоша и разврата (2): Развратът 2

До Виена на купон или уикенд между разкоша и разврата (2): Развратът

Днес продължаваме обиколката на Влади из Виена – вече видяхме част от разкоша ѝ, а днес към разкоша ще добавим и разврат. Т.к. съм сигурен, че сцените с разврата ще предизвикат рекакция, затова слагаме...