Archive for the tag 'Видин'

юни 15 2017

Белата вода на Баба Вида

С Бистра днес ще ходим на Баба Вида и на водопада Белата вода край Стакевци. Приятно четене: Белата вода на Баба Вида Повечето хубави филми започват с ретроспекция. Така започва и днешната история – с един разказ отпреди петнайсет години. Тогава за пръв път нашите ме заведоха до Видин, да видя крепостта Баба Вида. Миналата […]

апр. 22 2015

Пътят към София (част 14 от „Из Русия с мотор“)

Днес завършваме пътуването с мотор след напускането на Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра […]

сеп. 24 2014

От София до Унгария (1 част на „Из Русия с мотор“)

Тръгваме на път за Русия! Започнахме с подготовката и визите, а днес поемаме от София към Унгария. Приятно четене: Ден 1, От София до Дебрецен, Унгария – 14 Юни 2014 г., разстояние за деня 781 км., изминати за 13 часа, температура между 15 и 25 градуса част първа от През Русия на мотор Фози дойде […]

апр. 16 2010

Народе! Дайте акъл! (помощ, спешно)

Ситуацията е следната: Един познат с неиздаден още паспорт, но валидна лична карта трябва спешно да замине от София за Виена, което значи, че задължително трябва да мине през Румъния (в Сърбия не пускат само с лична карта*). Освен всичко друго и половината летища в Европа са затворени заради исландския вулкан. Единствената възможност му е […]