Етикети: Венеция

Бурано – Карнавал във Венеция, Италия 2

Карнавална Венеция, 2019 година (2): Мурано и Бурано

Продължаваме с карнавал във Венеция заедно с Влади. Започнахме с дебненето на полета на Ангела, а днес ще продължаим отново с карнавал, но ще се разходим и до близките Мурано и Бурано. Приятно четене:

Карнавал във Венеция, Италия 3

Карнавална Венеция, 2019 година (1): Полетът на Ангела

Пътеписът днес се отнася за събития, случили се една година преди епидемията от корона-вирус да покори Италия. Мисля, че днес можете много лесно да си представите защо след тазгодишния (2020) карнавал, цяла северна Италия трябавше да бъде затворена. Иначе – днес наш водач ще е Влади, така че – приятно четене!

Венеция, Италия 0

Венеция за 3 дни (Съвети за пътуване)

Днес Дарина ще ни даде малко идеи как да си организираме пътуване до Венеция. Приятно четене: Венеция за 3 дни съвети за пътуване Пътуването ни за Венеция започна с това да намерим евтини билети...

Нови град, Хърватия 3

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00...

Блед, Словения – Португалия с Голф 3

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна,...

Хърватия (1): Дубровник 3

Хърватия (1): Дубровник

След Гърция, Албания и Черна гора, средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – днес сме в Дубровник. Приятно четене: Хърватия част първа Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...