Archive for the tag 'Венеция'

мар. 15 2017

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00 часа, така че не бързахме много сутринта. Станахме, събрахме всичкия багаж, закуска на летището и хванахме един от многобройните рейсове към […]

Ное. 18 2016

С Голф до Португалия (1): Любляна, Блед и Венеция

Започваме едно пътешествие до най-западната точка на нашия континент – по пътя към Португалия наш водач ще бъде Иван. Започваме с Любляна, Блед и Венеция. Приятно четене: С Голф до Португалия част първа Любляна, Блед и Венеция Здравейте, любители на пътешествията! Тази година беше много благосклонна към мен по отношение на пътуванията. След като през […]

ян. 13 2015

Венеция в десет точки

Днес Ан Фам ще ни води до Венеция – т.к.Венеция си е там, но с времето цените се променят, имайте предвид, че данните за цени/стойности и т.н.са от преди две години. Но пък Венеция е вечна 🙂 Приятно четене: Венеция в десет точки Венеция – Мурано – Бурано   С тази нова рубрика искам да […]

Дек. 03 2014

Хърватия (1): Дубровник

След Гърция, Албания и Черна гора, средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – днес сме в Дубровник. Приятно четене: Хърватия част първа Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова Дубровник Сутринта на седмия ден от пътуването беше […]