Archive for the tag 'Великден'

апр. 28 2017

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин си карах ски на Лалето на Витоша и няколко пъти се случваше да се возя на лифта с едно и също […]

авг. 21 2016

Норвегия: В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден

Заминаваме за Норвегия – преди да е свършило лятото, че после кой знае … 😉 Приятно четене: Норвегия В земята на фиордите, троловете и викингите по Великден За Норвегия по семейни причини съм чувал много и винаги ми е била в списъка за пътувания. Веднага щом се появиха нискотарифни полети дотам се сдобих с билет […]

юли 13 2015

Пътят към Голгота (продължение): Божи гроб

След хълма Скопий, Гетсиманската градина и Кедрон, започнахме пътя към Голгота, който завършваме днес (в църквата) на Божи гроб. Приятно четене: Скръбният път към Голгота (продължние) Божи гроб част пета на Йерусалим и вечността, наречена Христос И така, влизам в Божи Гроб Тук, разбира се, не е музей и нищо не е автентично. Може би […]

юни 19 2014

Кипърски Великден

Днес Стян ще ни водина остров Кипър за тазгодишния Великден. Авторът още не знае, но с този разказ откриваме нова страна на нашия сайт – Северен Кипър. Приятно четене: Великден в Кипър Южен (гръцки) и Северен(турски) Кипър Тази година организирахме Великденско пътуване до Кипър, за да можем да открием морския сезон на […]