Archive for the tag 'Валенсия'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

мар. 22 2017

Рожден ден на Местая (Валенсия, Испания)

Със Стоян днес ще ходим на мач на Валенсия. Приятно четене: Рожден ден на Местая! Валенсия, Испания Отново с моя добър приятел и сподвижник по спортни пътувания Манол решихме да посетим нова футболна дестинация. По моя идея се спряхме на любимия ми футболен отбор в Испания – Валенсия. Решихме, че е най-удачно да го реализираме […]

ян. 31 2017

С Голф до Португалия (4): Барселона и Валенсия

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – в Марсилия, Каркасон и Андора. Днес вече сме в Барселона и Валенсия. Приятно четене: С Голф до Португалия част четвърта Барселона и Валенсия Пристигнахме в покрайнините на Барселона късно вечерта. Престоеше […]

юли 21 2015

Из Южна Испания с кола (1): От Валенсия до Сафра

Днес започваме още едно пътешествие из Андалусия и Южна Испания, този път с кола 🙂 Започваме от Валенсия и ще обикаляме, а днес даже ще ходим на корида 🙂 Приятно четене: От Валенсия до Сафра част първа от Из Южна Испания с кола Валенсия – Куенка – Баеса – Убеда – Гранада и Алхамбра – […]