Archive for the tag 'Бяло море'

ян. 15 2016

Гръцка островна сводка (2): Донуса, Икария и Фурни

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос, днес сме вече из Донуса, Икария и Фурни. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част втора Донуса, Икария и Фурни Следваше умерен ден за начало на плаването в открито море от остров на остров. Като разстояние – около 20 мили. И […]

Дек. 02 2015

Олимп и Елада, 2015

Днес Героги ще ни качи до Олимп и най-високия му връх Митикас. Приятно четене: Олимп и Елада, 2015 Кюстендилци с гайда и български дух при боговете на Олимп Метеора, Едеса и Солун като бонус след емоциите на Митикас (2918 м.н.в.) Група от кюстендилски туристи се качиха с гайда на най-високия връх в Гърция и втори […]

сеп. 18 2015

На яхта около Спорадите

Още има лято! Стоян ще ни разкаже за едно плаване около Северните Споради в Бяло, дето някои му викат Егейско, море 🙂 Приятно четене: Ветрени мисли на яхта около Спорадите о.Евия – о.Скопелос – о.Сканцура – о.Перистера – о.Алонисос – о.Скиатос „Животът е като плаването. Можеш да използваш вятъра и да отидеш, където пожелаеш“ – […]

сеп. 08 2015

На плажа на Mamma mia – Острови Скиатос, Скопелос, Алонисос

Защо оставихте да стене… уппс… ами защото отидохме на Гърция! 🙂 Днес Адриана ще ни води на остров Скопелос, за да ни разкаже за мъките на беломорските почивки 😉 Приятно четене: Острови Скиатос, Скопелос и Алонисос Пътуване до Северните споради Най-вълнуващо в едно пътуване са очакването и подготовката. Като дете прекарвах безсънна нощ в очакване […]

« Newer Entries - Older Entries »