Archive for the tag 'Бяло(Егейско)море'

мар. 03 2008

На мотор до Гьокчеада (Турция)

Тони ще ни води с мотора до турския остров Гьокчеада. Приятно четене: На мотор до Гьокчеада (Турция) Турция, Гьокчеада Ще се опитам да оформя нещо като леко представяне на впечатлението ми от Турция при първото ми ходене там. Тръгнах от София в четвъртък 16.08.2007 г. в 8:05 ч. тъй като знаех, че за въпросния остров […]

февр. 07 2008

Великден на остров Тасос – кратки впечатления

Да се разходим до Тасос — любимо място за почивка на софиянци. Приятно четене: Великден на остров Тасос — кратки впечатления Дневник на пътешествието 1 ДЕН (събота) Тръгване от стадион Васил Левски в 6:00 сутринта. Пътуване към Гърция през новия ГКПП Илинден. Пристигане в гр. Кавала за малка разходка. Пътуване към гр. Керамоти и качване на ферибота за остров Тасос. Настаняване в хотела и свободно време. Следобед пешеходна обиколка на град Лименас (Тасос) — Археологическия музей и разкопките, […]

окт. 31 2007

Тасос през септември

Керамоти, Лименария, Тасос, Кавала, Драма, Гърция Тръгване в сряда сутрин от Пловдив. Без резервация, без някакъв особен план, ей така — на посоки. Пътят след Юндола е доста разширен и по-добър от преди. Граничният пункт е сравнително нов (от преди около две години) — Илинден. Следват около 120 км до ферибота в Керамоти. Половин час […]

юли 17 2007

Серес – Солун – Тасос – Кавала – Драма

Серес, Солун, Тасос, Кавала, Драма, Гърция Здравейте!Тук получих много интересна и полезна информация за пътуванията из балканските страни и реших и аз да разкажа за нашата екскурзия до Солун, Кавала и о-в Тасос. Надявам се това, което пиша, да бъде интересно и полезно за всички, които ще решат да се възползват от отворените граници на […]