Етикети: София

Москва (2 част на Когато тръгнеш за Итака)

Продължаваме с пътуването на Изабела до Итака (демек от Австралия обратно към България). Бяхме в Хонконг, когато почти нарочно не сложихме снимки, а сега пътешествието ще мине през Москва. Приятно четене: Когато тръгнеш за...

Съвети за пътуване до Дубровник и Босна и Херцеговина

Представям ви опита си и съветите си за избор на маршрут от София до Дубровник и обратно. Приятно четене: София – Вишеград – Дубровник – Мостар – Сараево – София Статистика и малко съвети...

Черни връх

Вероятно си спомняте как Алеко размърдва столичните кафанджии и чиновници и ги качва на Черни връх преди сто и четиринайсет години? Неговият фейлетон отразява гледната точка на организатора. Днес имаме уникалния шанс да прочетем...

Пътешествие из Европа (4): От Локрум през Сараево към София

Днес продължаваме с автомобилното couchsurfing пътешествие на Ицо из Европата. Минахме през Румъния, Унгария и спряхме във Виена, във втора част тръгнахме от Грац към Милано, Gardaland, Верона и Швейцария, върнахме се отново в...

Бюджет на едно пътуване с кола в Европа

Настоящата дописка представлява описание на бюджета на пътуването ни с колата от София до Загреб – Мюнхен – Нойшванщайн – Виена със съвети за пътуване и статистиката от това пътуване. Бях предизвикан от коментар...

Пътуване из Гергьовденска Европа – или как след 3100 км знам какво искам от живота

Днес, един ден след европейските избори е време да публикувам и собствения си отчет за една „малка“ обиколка из Европа. Пътят ни беше София-Загреб-Залцбург-Мюнхен-Нойшванщайн-Виена-София. Е, старах се много като писах, в крайна сметка излязоха...

Hi, Stela – краткият поглед на случаен чужденец в България

Днешният пътепис ще ни покаже България, така както я е видял един англичанин, който по стечение на обстоятелствата минава с кола транзит през китната ни родина. Та англичанинът се запознал със Стела през форум...

Бургас – Клагенфурт – Бургас (1): През Сепарева баня за София

Момчета и момичета, подгответе се за поредното авантюристично пътуване на Симеон Тодоров (Бургас)! Вържете коланите и газ до ламарините! Знам, че не забравяте, но да ви припомня — Симеон е доайенът в нашия сайт...

На мотор от България през Македония до Албания и Гърция или как не влязох в Косово

Днес Златомир ще ни води на едно от фундаменталните си пътешествия, по време на което не успява да влезе в Косово – приятно четене: На мотор от България през Македония до Албания и Гърция...