Етикети: София

От Витоша по-високо – нема! От Искъро по-глибоко – нема и от София по-големо – нема!

До Париж с влак от София 5

До Париж с влак

И така – започваме един двоен пътепис до Париж: двоен, защото е с двама автори, които пишат отделните части. Започваме с пътуването с влак до френката столица. Приятно четене: До Париж с влак част...

Гара Халкалъ – Влак София-Истанбул 25

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак...

Магистрала Белград-София 10

София – впечатленията на една хърватка

За впечатленията на една хърватка от пътуването й до София през Сърбия. Приятно четене и да припомним правилото, че се обсъжда пътеписа, а не автора, другите коментиращи или, пази Боже, редакцията! Една хърватка за...

Буги нощи (София by night)

Един разказ за софийските нощи – Робеспиер ще ни гмурне в буги-нощите на нашия град. Приятно четене: Буги нощи София by night В 3 през нощта някакви дето не им понася демокрацията се сбиха...

Алпи, Австрия 10

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа...

Мостът Дания-Швеция – Копенхаген, Дания 17

Пътят към Копенхаген (1 част на Екскурзия из Скандинавия)

Влади тръгва на екскурзия из скандинавските страни. Днес ще минем пътя от София до Копенхаген с миниатюрен бус. Какво му се случи ли? Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част първа Пътят към Копенхаген С...

Дунав мост 2 – Видин-Калафат 0

Пътят към София (част 14 от „Из Русия с мотор“)

Днес завършваме пътуването с мотор след напускането на Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден...

До Мордор* и назад (До София през Сърбия) 17

До Мордор* и назад (До София през Сърбия)

Представям ви кратките впечатления на Аделина от едно нейно пътуване с кола до София. Авторката живее в Загреб и има интересен поглед върху китната ни родина. Преди да ви пожелая приятно четене, искам да...