Archive for the tag 'Бургас'

Дек. 11 2017

Грузия: човек с мотоциклет (1): През Турция след преврата

Започваме още едно пътуване към Грузия – този път с мотора на Владимир Чорбаджийски. Първият етап, както винаги е преходът през Турция. А авторът минава оттам броени дни след неуспешния опит за преврат миналата година. Приятно четене: През Турция след преврата част първа на Грузия: човек с мотоциклет Началото Джвари, Гудаури, Степансминда, Вардзия, Омало… Странни […]

май 15 2015

Черно море и Странджа по празниците

Съвсем наскоро Тони си купи нова кола, а днес ще ни разкаже за първото ѝ по-сериозно излизане извън София – по повод празниците в началото на май, ще пообиколим южната част на родното Черно море. Приятно четене: Черно море и Странджа по празниците Първо пътешествие с Дачия Докер Дойде време за първото ни пътешествие с […]

авг. 15 2014

Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър

Почивка в България Лондон – София – Русе – Бургас – Несебър (и обратно), или как да посетим 5 града за 336 часа Ето, дойде най-накрая жадуваната двуседмична Почивка. Последните няколко месеца от живота ми в Лондон не бяха особенно натоварени. Реших да си почина от почивката… Дай, Боже, всeки му. Лондон, […]

май 16 2014

Варвара – Пролетно море с влак

Днешният пътепис ще ни предложи две идеи, които сигурен съм, рядко биха ви дошли на ум: да се качите на влак (първо) и, вместо на пролетно Бяло море, да идете на пролетно Черно море 🙂 Това днес за нас ще направи Селин – да видим резултата 🙂 Приятно четене: Варвара Пролетно море с влак Никога […]