Етикети: Будва

Дубровник 2

През девет планини в десета – на море (Котор – Дубровник – Будва)

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене: През девет планини в десета – на море Котор – Дубровник...

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна...

Будва 1

Черна гора (2): Будва

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – предишния път през Бар стигнахме Будва, а днес за завършим Будва Приятно четене: Черна гора част втора Будва продължение на голямото пътуване От Янинското езеро...

Черна гора 3

Черна гора (1): Бар и Будва

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Черна гора (вече бяхме в Гърция и Албания). Приятно четене: Черна гора част първа Бар и Будва продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго...

Езера, ветрове и приятели (3): Черна гора

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания, а днес ще влезем в Черна гора. Приятно четене: Езера, ветрове и приятели...

Тежкият път до Черна Гора

Преди да са започнали задръстванията в София, нека се отнесем до Адриатическо море – Боян ще ни води на къмпинг и плаж в Черна гора. А като бонус ще мине през Албания.  Приятно четене:...

До Будва и Котор в Черна гора (Моята вълшебна хърватска приказка – 1 част)

От днес с Владимир започваме една обиколка до Черна гора и Хърватска. Започваме с Будва и Котор. Приятно четене: Моята вълшебна Хърватска приказка час първа До Будва и Котор в Черна гора Ето, че...

Великден из бивша Югославия (Черна гора, Дубровник, Мостар, Сараево)

Когато Жоро ми предложи настоящия разказ приложи към него и албум със снимки. Мдаааа болеше ме сърцето, когато ми се налагаше да ги смалявам, за да успея да ги кача тук – страхотна красота,...

Адриатическа обиколка на Хърватска и Черна гора

И така — отново на море! Признавам си, че имам тайната мисъл дейците на българския туризъм да четат нашия сайт от време на време — дано разберат защо зарязваме при първа възможност техните „услуги“ и отиваме по близки и далечни чужбини. Днес на ред са Хърватска...

През Черна гора към Дубровник, Хърватска (Пролетен мотоциклетен круиз из Западните Балкани – 2 част)

Днес ще продължим с мотоциклетното пътшествие на Георги из Западните Балкани. Оставихме го в подстъпите на Шкодер, Албания, а сега ще продължим към Черна гора и Хърватска. Приятно четене: Из Западните Балкани на мотор...