Archive for the tag 'Будапеща'

ян. 18 2017

Ишгъл – Relax If You Can (Ischgl, Австрия)

Днес Димитър ще ни води на ски – да видим как са пистите из австрийските Алпи 🙂 Приятно четене: Ишгъл – Relax If You Can Ischgl, Österreich Relax if you can… е слогана на Ишгъл, първокласен ски курорт в западна Австрия, още известен като меката на апре-ските. Намира се в долината Пацнаун, сгушена в склоновете […]

Дек. 18 2015

От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща (6 част на Екскурзия из Скандинавия)

Завършваме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, после бяхме в Стокхолм,а миналия път ходихме до Хелзинки. Днес ще тръгнем обратно към България Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия шеста част От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща назад Ден 11 – […]

Дек. 04 2015

Будапеща – светлините на града (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 7 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както в Прага и Братислава. Днес завършваме това пътуване със столицата на Унгария – Будапеща. Приятно четене: Будапеща – светлините на града седма част на Пътуване […]

Ное. 10 2015

За джуджетата на Вроцлав (Полша – 1 част)

Днес Деси ще ни води до Полша – като за начало ще разгледаме Вроцлав. Приятно четене: За джуджетата на Вроцлав и някои други градски обитатели в Полша част първа Вроцлав Магистрали и винетки След последните посещения на любимата ми Швейцария не бях пътешествала, което не значи, че ми е липсвало желание. Впоследствие възникна и необходимост […]