Archive for the tag 'Брауншвайг'

февр. 22 2006

Продължението на Една къръшка седмица в Германия

НачалоТО Е ТУК: Една къръшка седмица в Германияя(1) –начало А сега част втора на приключенията през Една къръшка седмица в Германия част втора На другата сутрин в 7 часа бях пред фирмата за коли под наем, за да си взема колата и да продължавам нататък. Както споменах, за 7:30 имах среща при клиента, която естествено […]

февр. 22 2006

Началото на Една къръшка седмица в Германия

Малко приключения и щастливи неуредици при едно зимно пътуване до Германия. Приятно четене: Една къръшка седмица в Германия начало От известно време пътувам всяка седмица до Хановер. Всъщност целта ми е едно селце северно от Брауншвайг, дотам обикновено стигам с кола под наем. Летя всеки понеделник през Мюнхен и се връщам в петък. Последната седмица […]

май 30 2000

Една къръшка седмица в Германия

Една къръшка седмица в Германия – част 1 От известно време пътувам всяка седмица до Хановер. Всъщност целта ми е едно селце северно от Брауншвайг, дотам обикновено стигам с кола под наем. Летя всеки понеделник през Мюнхен и се връщам в петък. Последната седмица на февруари трябваше освен това и да бъда 2 дена в […]