Archive for the tag 'Братислава'

Ное. 19 2015

Братислава – на бегом през моста (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 6 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както и Прага. Днес вече сме в Братислава. Приятно четене: Братислава – на бегом през моста част шеста на Пътуване из Европа с кола, 2015 […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]

авг. 18 2015

Пътят към Копенхаген (1 част на Екскурзия из Скандинавия)

Влади тръгва на екскурзия из скандинавските страни. Днес ще минем пътя от София до Копенхаген с миниатюрен бус. Какво му се случи ли? Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част първа Пътят към Копенхаген С този пътепис ще се опитам да пресъздам атмосферата и светлината, в която видях посещаваните от мен страни, градове и забележителности. Няма […]

юни 15 2011

Магията на Чехия и Словакия в 6 дни

Днес Любо няма да ни катери по чукарите, както има навик обикновено, днес ще но покаже хубостите на Словакия и Чехия, заедно с любимата ми Братислава. А който го е страх от снимки на скелети и черепи, да спре с четенето сега 😉 На останалите: Приятно четене: Магията на Чехия и Словакия в 6 дни […]