Archive for the tag 'Бран'

окт. 18 2016

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които ти се иска да се връщаш отново и отново. За мен този проход определено е едно от тях. Въпреки че не […]

Дек. 29 2015

Есенни открития (3): Турда, Алба Юлия, Бран и Синая

Завършваме пътуването с мотор през Карпатите. С Борислав първо стигнахме Кирлибаба, после тръгнахме към Клуж, а днес тръгваме към Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Приятно четене: Есенна Румъния част трета Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Понеделник. Клуж Напока – Алба Юлия – Бран 350 km Когато се излюпихме, навън още валеше. Въпреки това трябваше да се приготвяме и да […]

юли 25 2012

Нашият уикенд в Румъния 2012 (1): Бран и Дракула

Днес ще посетим комшиите оттатък Дунава – Ралица ще ни води из Румъния за един дълъг уикенд.  Приятно четене: Нашият уикенд в Румъния 2012 начало Бран и Дракула Решаваме и ние да посетим Румъния. Участници в приключението – аз – Ралица, съпругът ми- Валентин и двамати ми сина –Ивайло на 11г и Момчил на 17г […]

Ное. 01 2010

Няколко незабравими дни в Трансилвания (1): Брашов – Прежмер – Ръшнов – Бран

Днешният пътепис ще ни отведе до северните ни съседи. Румъния винаги има какво да покаже, въпреки странния имидж, който има заедно с нас. Приятно четене и се гответе за следващото лято: Няколко незабравими дни в Трансилвания Брашов – Прежмер – Ръшнов – Бран Увод Ровичкайки се из интернет пространството попаднах на екскурзии до Румъния-Синая- Бран- […]